niedziela, 2 czerwca 2013

Produkty do włosów

Serdeczności ! :)

Jakiś czasu temu buszując po bezkresnych morzach i oceanach internetu ;) natrafiłam na wzmiankę o organiczno , ekologicznej itp itd łamane przez nie wiadomo co :) -Łotewskiej firmie kosmetycznej...
Co jak co , ale o Łotewskich kosmetykach nie wiem nic .

Poczytałam ,pogapiłam , zachciało mi się i zamówiłam...


Produkt przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych ( czyli dla mej skromnej osoby ) i Uwaga !  aż 99 % składników to składniki organiczne a 1 pozostały procencik pochodzi z organicznej farmy. Żyć nie umierać ....gdyby jeszcze nie cena...za szampon i odżywkę zapłaciłam około 25 euro czyli około 100zł.

Czy było warto ? 

Na pewno warto było spróbować . Moje włosy się jakoś  reeeewelacyjnie nie poprawiły ale jak na szampon bez SLS-ów i innych nabłyszczaczy wyglądają całkiem przyzwoicie .( nawet lepiej niż przyzwoicie ! )

(Że już nie wspomnę o tym ,że miło mieć świadomość braku tablicy pierwiastkowej we własnych włosach :)))



A oto Panie ,które tą firmę stworzyły. Dodam jeszcze ,że MADARA to  z łotewskiego PRZYTULA. Roślinka występująca bardzo często  na terenach bałtyckich.


Moja ocen : 6+ / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz